Благодійний фонд «МХП-Громаді»
про Конкурс
Конкурс покликаний сприяти впровадженню нових бізнес-ідей, підвищенню якості сервісу, оновленню меню та масштабуванню закладів, а також формуванню професійної спільноти навколо бренду «KURATOR», який прагне вибудувати довготривалі партнерські відносини з ресторатори та кухарями, посилити свою впізнаваність у галузі як виробника, що не просто постачає продукцію, а інвестує в розвиток мʼясної кулінарії в Україні.
Конкурс проводиться на території України, за винятком тимчасово окупованих територій України, на якій органи державної влади України тимчасово не здійснюють свої повноваження та/або територій територіальних громад, які розташовані в районі проведення воєнних (бойових) дій або які перебувають в тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні).
підприємства, що працюють у форматі швидкого та неформального харчування
заклади середнього цінового сегменту з частковим або повним обслуговуванням клієнтів у залі
Подати заявку має власник або офіційний представник за довіреністю
ЛОТИ
Для Street & Casual Food (стрітфуд точки, фудтраки, кав’ярні, пекарні фінансування одного проєкту з боку Фонду становить
два переможці
Для Middle segment середній сегмент (ресторани, кафе, Dark kitchen (без обслуговування в залі), бари, паби, заклади при готелях) фінансування одного проєкту з боку Фонду становить
два переможці
Оголошення конкурсного відбору проєктів та умов його проведення
Перевірка повноти поданих документів на їх відповідність встановленим вимогам
які переходять до півфіналу конкурсу:
8 найкращих бізнес ідей street food,
8 найкращих бізнес ідей Middle segment
Філе сувід, тазостегнова част. ялов.сувід, ростбіф сувід. Півфіналісти можуть обрати будь-який з цих продуктів для підготовки приготування страви для зйомки відеопрезентації на кухні закладу.
Півфіналісти надають відеопрезентацію процесу приготування страви на кухні закладу з продукції бренда «Kurator
Конкурсна комісія переглядає, оцінює відеопрезентації та визначає фіналістів
4 фіналістів категорії – Street & Casual Food та 4 фіналістів категорії – Middle segment
Проведення кулінарного батлу в Кулінарному центрі МХП - показ підготовки команди закладу до конкурсу в дії, представник закладу демонструє: техніку, смак, подачу, презентацію, відповідність формату закладу та вкладання в таймінг. Страва має відповідати заявленій категорії закладу в заявці та створена з використанням продукту бренду «KURATOR».
страв, виставлення балів, фінальних коментарів та прийняття рішення щодо визначення Переможця. За результатами кулінарного батлу Конкурсна комісія підсумовує бали фіналістів за бізнес-ідею, відеопрезентацію та кулінарний батл
на заході Horeca Masters в м. Києві. Вручення сертифікатів
конкурсного відбору проєктів на офіційному веб-сайті Фонду та партнерів
з переможцями конкурсного відбору
Напишіть нам на пошту:
au.moc.phm%40ssenisubruoyod
ЗВ'ЯЗАТИСЬ!
Якщо вам не зрозумілі правила подачі заявки, критерії відбору або умови конкурсу, зв’яжіться з нами будь-яким зручним способом.
Ви можете зателефонувати нам, написати нам електронною поштою або у соціальних мережах.
СЛІДКУЙ ЗА НАМИ: ㅤFACEBOOKㅤ YOUTUBE ㅤINSTAGRAM
ТЕЛЕФОН
8 (066) 522-10-66
au.moc.phm%40ssenisubruoyod
Контактна особа
Світлана Березань
Гаряча лінія працює:
Пн.- Пт. з 9:00 до 13:00
Положення про проведення конкурсу "Роби своє з hм by kurator"